14 år JIPPPI

tjena folket!
jag ville börja blogga då tyckte jag det var kul att göra de med lite vänner. så jag fråga filiph och adam och dom var på! :D Idag Idag fyller jag år känns förjävla bra faktiskt, fast jag önskar att man blev 17 så blir man bara 14 aja sånt är livet går inte att göra något åt. har redan planerat morgondagen. Lär gå upp runt 10 får hoppas man får frukost på sängen. sen runt 13:00 ska jag möta amelia, vi måste prata ut känner jag så de ska bli skönt! sen ska jag ut o äta med familjen, har inte bestämmt mig en vart vi ska äta. efter det ska jag till nyken och vara med mina vänner tror jag!
vi är inte riktigt klara med designen på bloggen, men det kommer så småningom , hoppas ni är intresserande och läser den! KRAM KEVIN

Kommentarer
Postat av: lctu

Gay!!!!!!!!!!!!!

2011-06-26 @ 04:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0