GLAD KILLE

tjaa folket!
Hoppas ni har haft en bra dag! Det har jag haft iaf, blev väckt vid 10 imorse av mamma och jonas som sjöng för mig. Fick frukost på sängen och presenter, vart riktigt nöjd med presenterna: fick 2500 kr, pengar till klocka,filmer,parfym och lite annat. Får inte glömma att jag fick en tapeter som jag ska ha i huset vi flyttar in i om 2 månader. På tapetern var en bild på mig när jag står i mål, RIKTIGT FRÄNT FAKTISKT!:D sen när jag hade öppnat allt så somnade jag om och gick upp vid 1.Gick upp och åt lunch sen drog jag till nykvarn med min kusin alessio. vi gick och mötte phil85 och några. Vi spelade lite basket sen kom mamma och hämta mig o alessio så åkte vi till minaco i södertälje och åt. sjukt gott!! Sen åkte vi och mötte melinda och rebecka. vi gick runt och snackade lite sen kom nico,phil85 och ludvig. vi drog hem till nico och softa där ett tag, sen följde vi med melinda till rebecka. Sen gick vi till centrum och mötte malin,carro o laukka. Trevliga männsikor det! sen nu sitter vi i mitt rum och gör absolut ingenting!
Tycker jag har haft en bra födelsedag iaf!
Får inte glömma att säga tack till filippa som hjälpt hos med bloggen!
kraam kevvsster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0